2007年4月29日星期日

好朋友去法國留學半年

係我寫這篇Blog的時候,好朋友已遠飛法國啦 (唔知有冇係飛機打呃嚏呢?)

心裹有d不捨 (平時我們都不是經常見面 - 溝通方法是每天係公司互相msn), 同埋其實我地又好快見面啦......haha !! 點解呢 ????????????????????

因為我的西班牙之旅.........係會先去法國探吓佢嫁!!!!! 而我...............亦都係今日訂咗Air Ticket 啦!
(遲d先post 個行程表出來啦)

好朋友....下個月見 !!

1 則留言:

匿名 說...

幾時到巴黎, 快D通知我, 等我可以早D買車票, 平D呀^^

今日去邊度happy 呀, 壽星婆?
生日快樂啊^^