2007年7月9日星期一

投資??

投資(不論金錢,時間,心機..)都是希望得到回報.....(我)覺得好正常的諗法!

如果不是這樣, 點解要投資呢?

現在我就要於本週內決定一項投資決定(金額約110k, 時間約2-3年) !!! 是本人繼買入現在的安樂窩後,另一大型的投資呀!!!!!!!!!

上星期,Polyu 已收了我讀Master!

當收到email 時,心情都冇開心唔開心 !! 其實都幾想佢唔收我,唔洗諗敢多嘢 !!

我都不是太enjoy讀書, 但都幾遺憾自己係工作的範疇.....沒有專業的認同!! (my degree which is not related to my exiting job ar!!)

又驚自己慢慢地變成被淘汰的一群!! 所以有望係仲有少少青春同記性的時間, 讀d書去為將來作準備!! 但個 "機會成本" 都幾大o架 !! 所以到現在都未走去交學費呀 !!

我有同我老細傾過吓, 佢十分想我讀, 仲話返學時間可以 "就", 幾好 wow !!

...................點算呢 ??? 仲有幾日............比自己再.....再諗諗啦!!!

ps: 其實都唔知有冇時間諗, 本星期是 new system - training week 呀!!

1 則留言:

Ellen 說...

噢,恭喜曬喎!!
投資黎o既,將來有回報o既...