2007年9月1日星期六

生日快樂 !


朋友仔, 生日快樂 !!

自從旅行回來後, 我的工作十分忙碌,很晚才收工呀! (已經多晚十二點才走呀!)但我都冇忘記你的生日,嘻嘻 ! 又大一歲啦 ! 唔知點解自從廿五歲後,d日子過得好快好快! 好似不經不覺地似的!

在遠方的你,今年生日又點過呢?來咗法國敢來, 有冇對人生/前途有d不同的想法呀? 見你去咗半國法國敢"濟", very good ar !! hope u enjoy it very much.....la !!

點解唔見你上msn呢? 仲想同你吹吓水嗎,衰鬼 !

Anyway, Happy Birthday to you !!! (with my love)

PS1: 我仲要prepare份proposal to my boss ar !! (you know...now is 02:51am in hong kong)

PS2: 幅相個蛋糕是我的生日蛋糕.........現用來"代替"住先啦 !!!!!!嘻嘻

1 則留言:

匿名 說...

yo~ 真係好好好好好唔好意思!
今日先睇到呢個message...其實我一直都有追開你個blog, 不過你真係好耐無update, 所以一時走漏眼...不過我相信你唔會介意o既, baby~~

生日去左南面一個城市叫Montpellier, 日頭大部份時間都係o係沙灘度, 夜晚就去跳舞, 三日兩夜夾埋瞓咗8個鐘…

時間過得好快,仲有唔夠兩個月就回歸,所以要盡最後努力去嬉戲,因為番黎之後好大可能又要過d忙到超忙的生活, 亦正因此少了時間上msn吹水.

這次雖然駛咗唔少錢(但其實又唔係真係想像中咁貴), 但係對我來說真係值回票價. 我諗o係我呢生人好難會有機會過如此這般的生活, 即係唔駛做, 食玩瞓旅行, 近乎零壓力. 不過如此爽的生活半年真係夠, 因為Marginal Utility Diminishing.
而只係短短半年, 唔敢剎有介事的去話對人生有什麼什麼的睇法, 只係覺得自由好重要, 而要有自由就要有1)健康, 2)金錢, 所以未來我會繼續致力注意呢兩方面o既發展.

你又點, 開學未?